Subject: küsimus
From: Nele Tammemäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 17:09:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun seoses õigusteenuse osutamisega tulenevalt tervishoiuteenuse
osutaja kohustusliku vastutuskindlustuse seaduse kohaldamisega.

Palun infot, millise tähtaja jooksul peab patsient/õigustatud isik
vaidlustama kindlustusandja otsuse kindlustusjuhtumiks mittetunnistamise
kohta, kuivõrd see ei nähtu ülalviidatud seaduse §-st 21 ega ka
kindlustusandja vastavast otsusest. Kas lepituskomisjoni poole
pöördumiseks on eraldi tähtaeg või kehtib üldine 3 aastane tähtaeg? Kas
Terviseameti juures tegutseva lepituskomisjoni poole pöördumine on
vabatahtlik või kohustuslik kohtueelne etapp vaidluse lahendamiseks enne
tsiviilkohtusse pöördumist?

Ette tänades,

Lugupidamisega

Nele Tammemäe

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo Küllike Namm/Law Office Küllike Namm

Lai 14, 10133 Tallinn

telefon/phone +372 655 6571

 <http://www.namm.ee/> www.namm.ee

Käesolev elektronkiri on konfidentsiaalne, selle avalikustamine ega
levitamine saatja nõusolekuta ei ole lubatud. /
This message is confidential, the disclosure and/or distribution of this
letter without the permission of the sender is forbidden.